„Nie unikasz niebezpiecznych mutantów - polujesz na nich i to z dobrymi wynikami. Dobrzy łowcy są szanowani wśród stalkerów.”

Łowca mutantów to osiągnięcie w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Jest to jedno z osiągnięć możliwe do odblokowania w trzeciej części serii. Osiągnięcie to można odblokować wykonując zadania dla Trapera. Odblokowanie tego osiągnięcia spowoduje poprawienie reputacji u Samotników, a także pozwoli wpłynąć na zakończenie gry.

Zdobycie osiągnięciaEdytuj

Aby odblokować to osiągnięcie, należy wykonać wszystkie zadania dla Trapera.

ZadaniaEdytuj

NastępstwaEdytuj

PozytywneEdytuj

  • W Zonie pojawi się więcej Chimer, które będzie można zapolować.
  • W Zonie pojawi się więcej Burerów, które będzie można zapolować.
  • W schowku głównego bohatera w Janowie będzie regulanie pojawiać się amunicja:
  1. 12x76mm Strzałkowe
  2. 5.56x45mm AP[1]
  3. 5.45x39mm BP
  4. 9x39mm SP-6

NegatywneEdytuj

ZakończenieEdytuj

Janów - pozytywne zakończenie
„Obszar wokół stacji Janów wciąż przyciąga coraz więcej stalkerów. Nieobecność agresywnych mutantów i obfitość anomalii spowodowała, iż obszar ten coraz częściej nazywa się zagłębiem artefaktów.”

Ciekawostki CiekawostkiEdytuj

  • Wbrew temu co mówi zakończenie, po wykonaniu tego zadania mutantów będzie pojawiać się więcej.
  • Amunicja będzie się odnawiać w schowku co jakiś czas, po przespaniu się. To dobry sposób na zarabianie pieniędzy, można zebraną amunicję później sprzedać.

PrzypisyEdytuj

  1. Ten rodzaj amunicji będzie pojawiać się w podwójnych ilościach