FANDOM

Łysol to doświadczony Stalker pojawiający się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Łysol z dwójką swoich przyjaciół, Garbusem i Pryszczatym, próbowali przejść na północ przez Czerwony Las w kierunku centrum Zony z tragicznymi konsekwencjami. Zgodnie z danymi zebranymi przez jednego z jego kumpli, Mózgozwęglacz nie powinien był znajdować się w szczytowej aktywności podczas przechodzenia przez niego. Niestety nie dotarła do nich informacja, o tym, że Zwęglacz nagle się zapalił. Byli w połowie drogi, co spowodowało śmierć Garbusa i uszkodzenie mózgu Pryszczatego. Po tym incydencie Łysol popadł w rozpacz i depresję, zaczął nawet sięgać po alkohol.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Znajduje się w Barze 100 Radów. Zleca poboczną misję, w której wymaga od Naznaczonego zabicia Mądrali. Zdrajcę można znaleźć w obozie Stalkerów w obszarze Magazynów Wojskowych. Łysol da Naznaczonemu artefakt Gwiazda Wieczorna za ukończenie tej misji.

Zadania PoboczneEdytuj

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Ma taki sam model jak Lis i Sieryj.
  • Łysol twierdzi, że jak uzbiera na lepszy sprzęt to idzie na Arenę. Jednak na Arenie nie można uczestniczyć w swoim sprzęcie.