FANDOM

Śnieżynka to artefakt w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo oraz S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Śnieżynka powstaje w anomaliach elektrycznych i swoim kształtem przypomina inny artefakt - Kulebiak. Zdaniem niektórych stalkerów podobieństwo to nie jest przypadkowe, bowiem Śnieżynka to w gruncie rzeczy kulebiak wcześniej poddany działaniu potężnego pola energetycznego, które zmieniło wygląd oraz właściwości tego artefaktu.  Poprawia on regenerację organizmu posiadacza, dzięki czemu rany szybciej się goją. Jedyną wadą Śnieżynki jest emitowane przez nią promieniowanie radioaktywne, które na dłuższą metę może być szkodliwe.

Opisy w grzeEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

„Na pierwszy rzut oka przypomina "kulebiaka". Niektórzy uważają, że to faktycznie jest "kulebiak", wzmocniony działaniem potężnego pola elektrycznego. Artefakt ma doskonałe właściwości elektrostymulacyjne, znacznie zwiększające żywotność posiadacza. Promieniuje.”

ZP Zew PrypeciEdytuj

„Na pierwszy rzut oka artefakt ten przypomina Kulebiaka. Niektórzy uważają, że jest to Kulebiak, którego właściwości zostały wzmocnione poprzez wystawienie na działanie potężnego pola elektrycznego. Dzięki swoim unikalnym właściwościom może on znacząco zwiększyć napięcie mięśniowe posiadacza. Emituje promieniowanie.”

WystępowanieEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj