FANDOM

„Aaaa, czyli nie przyszedłeś mnie prosić o pomoc? Uff! Już mi się rzygać od tego chce. Jak tylko coś się zepsuje, od razu przybiegają i zaczynają biadolić.”
— Śruba
Śruba jest inżynierem Wolności w S.T.A.L.K.E.R Cień Czarnobyla.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Jest utalentowanym mechanikiem, wszyscy żartobliwie mówią że jest w stanie zrobić czołg z ciągnika rolniczego. Bez względu na przekonania jest bardzo utalentowanym facetem, odpowiedzialnym za naprawę różnych pojazdów i broni używanych przez Wolność. Jego warsztat znajduje się na lądowisku w Magazynach Wojskowych.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Śruba znajduje się w Bazie Wolności w Magazynach Wojskowych. Zleca Naznaczonemu przyniesienie mu butelki wódki, jeśli ją dostarczy, dostanie celownik PSO-1. Podczas szturmu Grupy Czachy na bazę, Śruba razem z innymi członkami Wolności może umrzeć.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Pierwotnie Śruba miał naprawiać i modyfikować broń oraz kombinezony, ale zostało to usunięte z gry. Można to przywrócić za pomocą wielu modów.
  • W warsztacie Śruby można znaleźć zabawny samochód bez kół, do którego siedzenia jest przymocowana toaleta. To żart od twórców.
  • W przypadku śmierci Łukasza Śruba może zająć jego miejsce.
  • Twierdzi, że stara się doprowadzić samochody stojące w bazie do normalnego stanu.
  • Był celem usuniętego zadania zlecanego przez Generała Woronina. Z tego samego zadania można się dowiedzieć, że Śruba był wcześniej członkiem Powinności.
  • Śruba i Majster to jedyni technicy w całej serii, z których usług nie można korzystać.

Galeria Galeria Edytuj