FANDOM

Świetlik to artefakt w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo oraz S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Świetlik to artefakt, który wciąż stanowi zagadkę dla naukowców. Wiadome jest, że oddziałuje on z polami magnetycznymi nieznanymi nauce, znacznie przyśpieszając regenerację komórek i regulując procesy metaboliczne w organizmie. Właściwości artefaktu pozwalają w szybkim tempie regenerować nawet poważne rany, co daje przewagę w trakcie walki i pomaga przetrwać w niebezpiecznych warunkach panujących  w Zonie. Wadą Świetlika jest emitowane przez niego promieniowanie radioaktywne.

Opisy w grzeEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

„Emituje nieznany rodzaj energii, znacznie przyspieszający leczenie żywych istot. Czasami wskrzesza martwych w ciągu kilku sekund. Promieniuje.”

ZP Zew PrypeciEdytuj

„Świetlik oddziałuje z polami nieznanym nauce, znacząco przyspieszając regenerację tkanek i organów u istot żywych, stabilizując przy tym procesy metaboliczne. Artefakt ten pozwala ciężko rannemu stalkerowi wyzdrowieć w ciągu dosłownie kilku sekund. Niestety, Świetlik jest bardzo rzadkim znaleziskiem. Emituje promieniowanie.”

WystępowanieEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj