S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement

Żelazny Las (ros. Железный лес, uk. Залізний ліс) to anomalia/podlokacja w grze S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Charakterystyka.png Opis[]

Całkiem zwykła akumulacja anomalii elektrycznych na tle zwiększonego promieniowania radioaktywnego. W pobliżu na terenie podstacji znajduje się rozbita "Ogończa 2" z operacji "Tor Wodny".

Pomimo tego, że "Żelazny Las" przyciąga Poltergeisty, nie przeszkadzają one w poszukiwaniach artefaktów, ponieważ znajdują się sto metrów obok helikoptera. Dlatego niebezpieczne są tylko Elektry i źródło promieniowania pokrywające tę anomalną gromadę.

"Żelazny Las" – miejsce, w którym rozbiła się "Ogończa 2" – jeden z wojskowych śmigłowców biorących udział w operacji "Tor Wodny". Pod anomalią znajduje się warsztat testowy. Wiadomo, że technik Kardan był tam zaangażowany w opracowanie pewnego "Obiektu 62", lepiej znanego jako "Karabin Gaussa".

Schowek.png Schowki[]

W kabinie ciężarówki przy bramie:

Wewnątrz małego budynku w południowo-zachodniej części elektrowni, obok schodów prowadzących do warsztatu testowego, wewnątrz stołu:

Wychodząc z "Żelaznego Lasu", z obozu na wzgórzu trzeba skręcić w lewo. Schowek znajduje się na drzewie, między dwiema gałęziami, można zdobyć zawartość strzelając do rzeczy. Jeśli gracz spojrzy na mapę globalną, drzewo ze schowkiem znajduje się prawie na granicy lokalizacji.

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

Galeria.png Galeria[]

Advertisement