S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement

7.62×54mm to amunicja pojawiająca się w całej serii S.T.A.L.K.E.R..

Opis[]

Amunicja ta cechuje się dużą siłą przebicia oraz wysokimi obrażeniami, jest kompatybilna z karabinami SVUmk-2 oraz SVDm-2. W porównaniu do swojego standardowego odpowiednika - 7.62x54mm 7N1 zapewnia większą siłę przebicia. Podobnie jak inne pociski tej klasy, generują one niewielką eksplozję zaraz po uderzeniu w cel. W pierwszej części serii występuje w pudełkach po dziesięć pocisków, w trzeciej części natomiast jest pakowana po trzydzieści sztuk. Nie należy ona do najtańszych i nie każdy handlarz ją posiada, dlatego też najlepiej zaopatrzyć się w duży zapas tej amunicji u handlarza, który dysponuje kompatybilną bronią.

Kompatybilne uzbrojenie[]

Opisy w grze[]

SoC.png Cień Czarnobyla[]

„Nabój do karabinów snajperskich SWDm 2 oraz SWUmk2. Ma ulepszoną celność i zasięg.”

CNM.png Czyste Niebo[]

„Przeciwpancerne naboje snajperskie kalibru 7.62. Używane w karabinach snajperskich SVDm 2 i SVUmk2.”

ZP.png Zew Prypeci[]

„Naboje kalibru 7.62 do karabinu snajperskiego, wyposażone w stalowy element przebijający zaprojektowany specjalnie do SWD. W przeciwieństwie do amunicji karabinów maszynowych, 7H1 charakteryzuje się silnym skupieniem i znakomitą zdolnością penetracji.”

Występowanie[]

SoC.png Cień Czarnobyla[]

CNM.png Czyste Niebo[]

  • Jedno pudełko z 30 pociskami można znaleźć w Magazynach Wojskowych, przy zwłokach jednego ze stalkerów, zlokalizowanego w pobliżu wieży w bazie wojskowej.
  • Można je kupić wyłącznie od handlarza Powinności w Czerwonym Lesie.

ZP.png Zew Prypeci[]

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

Advertisement