FANDOM

Agent Majora Chaleckiego to postać pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R Czyste Niebo.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Przeszłość agenta jest niejasna. Nie wiadomo kim jest, ani w jakim czasie znalazł się w Zonie, ale został przydzielony do jednostki, która została oddelegowana do wypełniania służby w Strefie. Na temat tej postaci wiadomo jedynie, że pracuje dla Majora Chaleckiego, najprawdopodobniej w charakterze informatora. Prawdopodobnie jest porucznikiem.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

Ten tajemniczy agent Wojskowy pojawi się w obozie na wschód od Wioski Kotów w Kordonie, jeśli Szrama pomógł Majorowi Chaleckiemu uciec z bazy Samotników, dając mu wcześniej pistolet. Podobnie jak Siemion Trusia, na radarze jest oznaczony jako wróg ze względu na przynależność do armii, ale nie reaguje agresywnie na obecność Szramy. Jego rola w fabule jest nieokreślona, ​​Szrama nie będzie miał z nim żadnych opcji dialogowych.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Warto zauważyć, że jest w plikach gry jest określony jako "tajny handlarz armii" co oznacza, że ​​odgrywał większą rolę we wcześniejszych wersjach gry.
  • Najprawdopodobniej postać ta jest śladem po usuniętej misji
  • Wcześniej miał sprzedawać współrzędne dwóch schowków.