S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement

Agent Majora Chaleckiego to postać pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Przeszłość2.png Przeszłość[]

Przeszłość agenta jest niejasna. Nie wiadomo kim jest, ani w jakim czasie znalazł się w Zonie, ale został przydzielony do jednostki, która została oddelegowana do wypełniania służby w Zonie. Na temat tej postaci wiadomo jedynie, że pracuje dla Majora Chaleckiego, najprawdopodobniej w charakterze informatora. Prawdopodobnie jest porucznikiem.

Charakterystyka.png Charakterystyka[]

Ten tajemniczy agent Wojskowy pojawi się w obozie namiotowym na wzgórzu na wschód od Wioski Kotów w Kordonie dopiero po tym, jak Szrama pomógł Majorowi Chaleckiemu uciec z bazy Samotników, dając mu wcześniej pistolet. Podobnie jak Siemion Trusia, na minimapie jest oznaczony jako wróg ze względu na przynależność do armii, ale nie reaguje agresywnie na obecność Szramy. Jego rola w fabule jest nieokreślona, ​​Szrama nie będzie miał z nim żadnych opcji dialogowych.

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • Postać nie odgrywa żadnej roli w fabule i nie jest nigdzie wspomniana w grze. Jego techniczna nazwa "esc_military_secret_trader", a także jego biografia wskazują, że postać miała być jakimś tajnym handlarzem. Przypuszczalnie postać była związana z ratowaniem Majora Chaleckiego lub jego innymi usuniętymi zadaniami.
  • Ma takie same powitalne dialogi jak Samotnicy.

Galeria.png Galeria[]

Advertisement