FANDOM

Anomalia Garbarz to ulepszona Skórzana kurtka, pojawia się wyłącznie w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

OpisEdytuj

Jest to unikalny model skórzanej kurtki, znajdującej się w schowku w Kordonie. Schowek zlokalizowany jest pomiędzy mostem kolejowym a północnym gospodarstwem. Według legend, kurtka ta dostałą się do anomalii Galareta, która nadała jej pewnym specjalnych cech, kurtka bowiem znacznie przyśpiesza metabolizm jej posiadacza, co przekłada się na szybszą regeneracje zdrowia, wolniejsze krwawienie oraz przywracanie wytrzymałości[1].

Mimo swoich specjalnych atrybutów, kurtka ta nadal oferuje bardzo niewielką ochronę przed pociskami oraz anomaliami, co w Zonie może okazać się niezwykle niebezpieczne. Nie zaleca się użyawnia tego rodzaju ochrony, szczególnie w głebszych obszarach Zony, gdzie występują najniebezpieczniejsze mutanty oraz liczne anomalie.

Zalety ZaletyEdytuj

  • Wysoki poziom regeneracji zdrowia
  • Bardzo duża redukcja krwawienia
  • Zwiększona wytrzymałość użytkownika
  • Niewielka waga

Wady WadyEdytuj

  • Bardzo słaba ogólna ochrona
  • Brak noktowizora
  • Dostępność

Opis w grzeEdytuj

„Tę kurtkę zdjęto z ciała jednego ze stalkerów, którzy zginęli w anomalii zwanej "Galaretą". Leżąc tam przez dłuższy czas, kurtka ta otrzymała umiejętność przyśpieszania metabolizmu.”
— Opis w [S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla]]

WystępowanieEdytuj

  • Schowek SoC Kurtka ta występuje wyłącznie w pierwszej części serii, można ją otrzymać jedynie znajdując w schowku. Kurtka umieszczona jest w schowku, pomiędzy mostem kolejowym, a północnym gospodarstwem. 

Więcej informacji Rura gazowa.

  • To dziwne, że w anomalii Galareta, która rozkłada wszystkie przedmioty, z uwagi na swoje właściwości, kurtka nie dość, że nie została zniszczona to dodatkowo nabrała cech specjalnych.
  • Bohater może trzymać ten przedmiot w ekwipunku i zakładać wyłącznie po walkach, zmniejszy to jego zapotrzebowanie na bandaże oraz apteczki. 
  • Wygląda dokładnie tak samo jak zwykła Skórzana kurtka.

PrzypisyEdytuj

  1. health_restore_speed = 0.0006 satiety_restore_speed = 0.001 bleeding_restore_speed = -0.006 power_restore_speed = 0.003