FANDOM

Anteny jest to miejsce w Dolinie Mroku występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla i S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo

Przeszłość2 Historia Edytuj

Nie jest jasne kiedy dokładnie powstała ta instalacja, prawdopodobnie jeszcze przed powstaniem Zony, natomiast dopiero po 2006 roku znajdowała stałe zastosowanie jako nadajnik radiowy. W roku 2011 miejsce to zostało zajęte przez Najemników, aczkolwiek na krótko, gdyż niedługo później zostało odbite przez Najemnika Szramę oraz oddziały szturmowe Wolności

Opis Edytuj

Jest to niewielka lokacja w centrum Doliny Mroku, tuż przy moście, otoczona wodą. Prowadzą do niej dwie ścieżki idące przez silnie napromieniowaną wodę, jedna od północny, druga od zachodu. Obiekt ten przez krótki czas jest obiektem walki pomiędzy frakcjami, na dłuższą metę nie pełni żadnej istotnej roli.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

W pierwszej części serii lokacja ta nie pełni żadnej istotnej roli i nie jest przedmiotem żadnego zadania. Na miejscu można znaleźć mutanty, głównie Mięsacze, rzadziej Dziki. Nie ma tam nic wartościowego, poza trofeami z mutantów.

Schowek SoC SchowkiEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

Znajdują się tam dosyć wysokie anteny, prawdopodobnie pełniące role nadajników. Z miejscem tym wiąże się jedno zadanie, protagonista musi je odbić z rąk najemników, co jest częścią większego zadania, polegającego na wyparciu najemników z Doliny Mroku.

  • W S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla czasami na skutek błędu, przy antenach może pojawić się Kontroler.
    • Kontroler może się też pojawić na wysepce po drugiej stronie mostu.
  • W S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo można natrafić na błąd gry, który powoduje, że w momencie przybycia bohatera do anten, Najemnicy je zajmujący zostają zaatakowani przez mutanty lub nie żyją.