FANDOM

Apteczka Naukowców to przedmiot pojawiający się w całej serii S.T.A.L.K.E.R..

OpisEdytuj

Jest to najlepsza apteczka dostępna w Zonie, zaprojektowana specjalnie na potrzeby przebywania na jej terenie. Przy jej kompletowaniu największy nacisk położono na zwalczanie dolegliwości i chorób związanych z promieniowaniem. Zestaw został wyposażony we wszystkie niezbędne środki zapobiegające powikłaniom po otrzymaniu zwiększonych dawek promieniowania, a także obniżające ich poziom. Żaden inny zestaw pierwszej pomocy nie oferuje tak dużej redukcji poziomu napromieniowania. Ponad to, apteczka zawiera standardowe zestawy leków, bandaży oraz narzędzi, które pozwalają radzić sobie z ranami wszelkiego rodzaju, od zadrapań, aż po rany cięte oraz postrzałowe. Apteczka ta jest stosunkowo trudno dostępna, nie każdy handlarz oferuje ją na sprzedaż, Stalkerzy rzadko kiedy mają przy sobie apteczkę naukową.

Zalety ZaletyEdytuj

  • Całkowita redukcja poziomu napromieniowania.
  • Przywraca dużo zdrowia.

Wady WadyEdytuj

  • Niski poziom tamowania krwawienia
  • Dostępność

Opisy w grzeEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

„Zestaw medyczny stworzony specjalnie dla Zony. W jego skład wchodzą środki do opatrywania i leczenia ran oraz do oczyszczania organizmu z radionuklidów. Zapobiega rozwojowi chorób popromiennych i obniża stopień napromieniowania.”

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

„Zestaw medyczny zaprojektowany specjalnie dla naukowców pracujących w Zonie. Zawiera środki zarówno na leczenie uszkodzeń mechanicznych, jak i na zapobieganie rozwojowi choroby popromiennej. W przeciwieństwie do innych zestawów, w tym można znaleźć "Vikasol", "Batilol" i S-naftysynę. ”

WystępowanieEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj