FANDOM

Arni jest postacią występującą w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Opis w grzeEdytuj

„Doświadczony przemytnik. Sławę zyskał dzięki przeszmuglowaniu w krótkim czasie kilkuset wypchanych mutantów z obszaru zastrzeżonego.”

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Nie wiadomo w jakim czasie przybył do Rostoku i kiedy otworzył swoją arenę.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Doświadczony Samotnik, który osiadł w chronionym przez Powinność rejonie Rostok, Arni zarabia na życie organizując walki na arenieNaznaczony może porozmawiać z Arnim, aby zapisać się na walki na arenie, a także otrzymać nagrodę po każdej walce. Arni jest uzbrojony w niezmodyfikowany karabin szturmowy TRs 301 i nosi Kombinezon "Świt".

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli Arni zostanie zabity, Naznaczony nie będzie w stanie wykonać żadnych walk na Arenie, chyba że je wszystkie ukończył.
  • Jeden z niewielu stalkerów w Barze, który pozostaje neutralny w stosunku do protagonisty, nawet gdy ten dokona rzezi we wspomnianej lokacji.
  • Arni posiada własny schowek - "schowek Arniego". Współrzędne można otrzymać od zabitych stalkerów-weteranów. Co dziwne, nie dostajemy ich po zabiciu Arniego.

Literatura LiteraturaEdytuj

  • W książce pt. "W Zamglonej Zonie" główny bohater w myślach nazywa go Mordoworotem podczas walki na arenie. Samo nazwisko Arniego nigdy nie zostało wspomniane, ale możemy założyć, że nazywa się właśnie Mordoworot.
  • W książce pt. "Łańcuch pokarmowy" główny bohater opisuje Arniego jako hipokrytę i nikczemną osobę.