FANDOM

Bąbel to artefakt w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo oraz S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Artefakt ten powstaje w anomaliach chemicznych jak Galareta lub Chmura Gazu, używanie go nie wiąże się z żadnymi negatywnymi skutkami ubocznymi, co wpływa na jego cenę. Bąbel ma specyficzną budowę, o czym może świadczyć już jego nazwa, składa się bowiem z pustych w środku struktur organicznych, połączonych ze sobą. Występuje w miejscach nagromadzenia anomalii o wpływie biochemicznym. Skutecznie obniża on poziom napromieniowania, jest więc bardzo cenny w Zonie.

Opis w grzeEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

„Połączenie kilku wydrążonych tworów organicznych. Wydziela substancję gazową neutralizującą radioaktywne cząstki we wnętrzu ciała. Niezwykle cenny.”

ZP Zew PrypeciEdytuj

„Artefakt ten stanowi połączenie kilku pustych w środku formacji organicznych. Emituje on gazową substancję, która neutralizuje radioaktywne cząsteczki bez wyrządzania szkód. Popyt na ten artefakt jest bardzo wysoki ze względu na jego efektywność.”

WystępowanieEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

  • Właściwości tego artefaktu ulegały drobnym zmianom, prawdopodobnie z uwagi na emisje lub doddziaływanie Zony.