S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement

Bąbel to artefakt w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo oraz S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Opis[]

Artefakt ten powstaje w anomaliach chemicznych jak Galareta lub Chmura Gazu, używanie go nie wiąże się z żadnymi negatywnymi skutkami ubocznymi, co wpływa na jego cenę. Bąbel ma specyficzną budowę, o czym może świadczyć już jego nazwa, składa się bowiem z pustych w środku struktur organicznych, połączonych ze sobą. Występuje w miejscach nagromadzenia anomalii o wpływie biochemicznym. Skutecznie obniża on poziom napromieniowania, jest więc bardzo cenny w Zonie.

Opis w grze[]

CNM.png Czyste Niebo[]

„Połączenie kilku wydrążonych tworów organicznych. Wydziela substancję gazową neutralizującą radioaktywne cząstki we wnętrzu ciała. Niezwykle cenny.”

ZP.png Zew Prypeci[]

„Artefakt ten stanowi połączenie kilku pustych w środku formacji organicznych. Emituje on gazową substancję, która neutralizuje radioaktywne cząsteczki bez wyrządzania szkód. Popyt na ten artefakt jest bardzo wysoki ze względu na jego efektywność.”

Występowanie[]

CNM.png Czyste Niebo[]

ZP.png Zew Prypeci[]

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • Właściwości tego artefaktu ulegały drobnym zmianom, prawdopodobnie z uwagi na emisje lub doddziaływanie Zony.
Advertisement