FANDOM

Bagno na Wysypisku to miejsce występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Przeszłość2 HistoriaEdytuj

W przeszłości mógł to być niewielki zbiornik wodny, który na skutek oddziaływania Zony, zmienił się w silnie napromieniowane niewielkie jezioro. W pobliżu stalkerzy niekiedy tworzyli schowki, wierząc, że nikt nie będzie szukał cennych rzeczy w takim miejscu. Tuż obok bagna znajduje się niewielki obóz, który później został przejęty tymczasowo przez Bandytów.

OpisEdytuj

Bagno to jest w zasadzie połączone z niewielkim obozem. Jest to miejsce bardzo niebezpiecznie, w jego okolicy pojawiają się mutanty, woda w tym miejscu jest bardzo napromieniowana, można natknąć się także na anomalie grawitacyjne oraz chemiczne. Bardzo rzadko pojawiają się tam artefakty, można jednak w pobliżu bagna znaleźć kilka schowków.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

Schowek SoC SchowkiEdytuj

  • Niekiedy podczas walki Bandyta stojący w tej części obozu może cofnąć się w kierunku bagna tak bardzo, że zostanie narażony na oddziaływanie promieniowania. Nie uczyni mu to jednak żadnej krzywdy (jak każdemu NPC).
  • Aby móc przeszukać schowki przy bagnie, najpierw należy uzyskać namiary na nie.
  • Rzadko w pobliżu bagna mogą pojawić się Ślepe Psy.