FANDOM

Bagno w Magazynach Wojskowych to miejsce występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Przeszłość2 HistoriaEdytuj

Niewiele wiadomo o przeszłości tego miejsca, nieopodal znajduje się jednak pole minowe oraz zwłoki kilku Wojskowych co może dowodzić, że stacjonowali oni w tym miejscu i toczyli walki (stąd obecność pola minowego i zwłok). W roku 2012 do tego miejsca przybył Szalony Stalker, który postanowił się tam ukryć, z dala od innych stalkerów.

OpisEdytuj

Małe bagno, położone w pobliżu bazy wojskowej w Magazynach Wojskowych. W centrum bagna znajduje się stara, drewniana chata. Na zachód od bagna znajduje się pole minowe, na północy spotkać można rozmaite mutanty, począwszy od pospolitych jak Dzik czy Ślepy Pies, ale także tych rzadziej spotykanych i znacznie groźniejszych jak Pijawka. Miejsce to nie pełni żadnej istotnej roli w rozgrywce.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

W pierwszej części serii osiadł tu Szalony Stalker, który po ucieczce z wioski Pijawek ukrył się w małym domku na bagnach i atakował każdego, kto próbował do niego podejść. Woda w pobliżu chatki jest bardzo napromieniowana, w okolicy można spotkać także wiele anomalii, min. grawitacyjnych jak Trampolina.

CNM Czyste NieboEdytuj

Miejsce to nie pełni żadnej ważnej roli w rozgrywce, może być jednak obiektem jednego z zadań pobocznych, polegających eliminacji mutantów w tym regionie. Chodzi o Kontrolerów, którzy mogą się tutaj pojawić. Trudno o cenne rzeczy w tym miejscu, łatwo natomiast o kolejne zagrożenia, gdyż oprócz pola minowego, znajdującego się nieopodal, natknąć się tu można na Pijawki oraz anomalie grawitacyjne.

  • Pole minowe można łatwo przejść rzucając śruby, przy uderzeniu w minę słychać charakterystyczne kliknięcie, które wskazuje na obecność miny.
  • Do chaty trudno jest się dostać nie ponosząc żadnych obrażeń, z uwagi na radioaktywną wodę, promieniowanie oraz anomalie.
  • W pierwszej części serii mogą się tu pojawić mutanty, związane z zadaniem pobocznym.

GaleriaEdytuj

SoC Cień Czarnobyla

CNM Czyste Niebo

PrzypisyEdytuj

  1. Dawniej należał do Wolności, obecnie ma przypisaną frakcję Bandytów