FANDOM

Bandyta z opuszczonej fabryki to martwa postać pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Bandyta ten razem ze swoimi kompanami uczestniczył w porwaniu Żwawego. Podczas przebywania w niewoli u Bandytów Żwawy okłamał ich, że niedaleko znajduje się jego skrytka zawierająca pełno artefaktów (w rzeczywistości skrytka istniała naprawdę, ale był tam tylko jeden artefakt), w wyniku czego ten Bandyta został przydzielony do odszukania jej i udał się do opuszczonej fabryki w Kordonie, ale już nie wrócił z misji.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Podczas przeszukania opuszczonej fabryki Naznaczony natrafia na zwłoki Bandyty. Nie wiadomo z jakich przyczyn umarł, być może został zabity przez stado Ślepych Psów przebywających w pobliżu Młyna. Jest również prawdopodobne, że patrol Wojska pod dowództwem Majora Kuzniecowa uczestniczył w jego morderstwie. W końcu przecinając drogę pomiędzy mostem a fabryką mógł łatwo dostać się do ich pola widzenia. O tym Bandycie jest wzmianka w PDA:

„Wczoraj jeden z naszych braci wyruszył na zwiad do opuszczonej fabryki i od tego czasu nie mieliśmy od niego żadnych wieści. Musimy się tam udać i sprawdzić, gdzie zniknął.”

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • We wczesnych wersjach gry Młyn był zamieszkany przez Dziki i Zombie. Być może to te mutanty były przyczyną śmierci Bandyty.
  • Nieopodal jego zwłok znajduje się Kurtka Bandytów. Jest ukryta pod skrzyniami.
  • Jego zwłoki nigdy nie znikają i zawsze będą leżały w tym samym miejscu. Pomimo losowej nazwy, czyni go to w pewnym stopniu unikalną postacią.
  • Zawsze na taki sam wygląd.