FANDOM

Bar Zimnego to miejsce w bazie Czystego Nieba, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

HistoriaEdytuj

Szrama odwiedził ten bar tuż po tym, jak doszedł do siebie w bazie Czystego Nieba, będąc wcześniej uratowany przez zwiadowców tej frakcji, którzy przynieśli go nieprzytomnego. W barze polecono mu porozmawiać z Lebiediewem. Najemnik, przychodząca do baru, rozmawiał z Zimnym, który opowiedział mu swoją historię, a także wyjaśnił kilka spraw związanych z Czystym Niebem

OpisEdytuj

Jest to niewielki bar, znadując się w pobliżu południowo-wschodniej wyjścia z bazy CN. W barze zawsze można usłyszeć muzykę z radia, Zimny natomiast uraczy wieloma opowieściami i żartami każdego kto się przysiądzie. Z jakiegoś powodu jednak w barze przebywa głównie sam Zimny, stalkerzy wolą siedzieć przy ogniskach.

Największym problemem w barze jest dach. Ciągle przecieka podczas deszczu, ponieważ są w nim dziury. W sumie w barze jest pięć zwykłych stołów i kilka krzeseł. Na lewo od baru znajduje się stara tablica ogłoszeń i plakat "Do świata bezchmurnego nieba!", po prawej wymowny znak drogowy stacji benzynowej. Za samym barem jest coś w rodzaju kuchni, a w niej zlew, lodówka z radiem i kilka szafek i półek, gdzie przechowywane są napoje i jedzenie. Również w pobliżu zlewu jest wejście do pokoju, ale jest całkowicie puste i prawdopodobnie nieużywane. 

  • To dziwne, że w barze z reguły jest pusto, Szrama jest jedynym stalkerem, który w nim w swoim czasie przebywa.

GaleriaEdytuj