S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
S.T.A.L.K.E.R. Wiki
„Znalazłem generator awaryjny na szóstym piętrze - technicznym. Dwie godziny zabrało postawienie go na nogi. Bardzo chciałbym go włączyć, ale Serbin zabronił mi się wychylać, dopóki nie sprowadzi jakichś ludzi.”
— Barczuk

Barczuk (rus. Барчук, uk. Барчук) był Najemnikiem występującym w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2.png Przeszłość[]

Barczuk należał do jednostki Najemników działających w Zonie. W nieznanym czasie przedostali się oni do Laboratorium X-8, jednak nie mogli do niego wejść, wówczas Serbin polecił Barczukowi uruchomić generator awaryjny. Po naprawieniu generatora został zabity przez Monolit lub Zombie

Charakterystyka.png Charakterystyka[]

Szukając Laboratorium X-8 w jednym z budynków w Prypeci, Major Diegtiariow znajduje zwłoki Barczuka tuż za szybem windy. Jego PDA wskazuje, że generator zapasowy na szóstym piętrze nadal działa i można go wykorzystać do zasilania windy, która prowadzi do podziemnego laboratorium. Jednakże Serbin kazał mu go nie włączać, zamiast tego miał pilnować wejścia do obiektu, dopóki nie przybędzie Szakal.

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • Jest zawodowym żołnierzem i inżynierem, ponieważ był w stanie sam dotrzeć do windy i ją naprawić.
  • Być może Barczuk to nie jest jego pseudonim, tylko prawdziwe nazwisko (podobnie jak u Serbina). Ogólnie rzecz biorąc, logiczne jest, że klienci nie używają pseudonimów, ponieważ nie są Stalkerami.
    • Zatem Barczuk jest jednym z trzech Najemników w całej serii gier, którzy używają prawdziwego imienia. Pozostali dwaj to Serbin i Ara.