FANDOM

Barin to postać pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Opis w grzeEdytuj

„Łajdak, wazeliniarz, hipokryta i na dodatek tchórz. Motto Barina mogłoby równie dobrze brzmieć: "Po nas choćby potop". Wykorzysta każdą nadarzającą się okazję. Chorobliwie ambitny i drażliwy. Do Zony przybył - co nie dziwi - dla pieniędzy. Już od dwóch lat gromadzi majątek wszelkimi dostępnymi sposobami.”

Przeszłość2 PrzeszłośćEdytuj

Oficer Powinności. Dość nieprzyjemna osoba, najważniejsze dla niego są pieniądze, dlatego dołączył do Powinności, ale nie podejmuje ryzyka pracy dla Najemników, ponieważ wierzy, że w Powinności jest bezpieczniej i lepiej. Barin to cham, cwaniak, wazeliniarz, hipokryta i tchórz, który korzysta na krzywdzie innych. Stara się korzystać ze wszystkiego, aby zarobić nieco forsy. Z tym wszystkim jest bardzo ambitny i drażliwy. Do Zony przybył, co nikogo nie dziwi, dla pieniędzy. Od dwóch lat zajmuje się wydobyciem wartości materialnych na różne sposoby. Posiada unikatową broń, ewentualnie otrzymaną w nagrodę lub zdobytą jako trofeum. W stosunku do Naznaczonego jest niemiły.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Jest weteranem frakcji Powinność i zwykle można go znaleźć w Rostoku. Jeśli którykolwiek członek któregokolwiek z punktów kontrolnych Powinności na Wysypisku zostanie zabity, Barin opuści Rostok i zajmie jego miejsce. W rzadkich przypadkach pojawia się w Magazynach Wojskowych.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Prawdopodobnie dostał swój przydomek ze względu na swoją naturę.
  • Czasami zostaje zabity przez Ślepe Psy po południowej stronie Rostoku.
  • Po wykonaniu zadania w Laboratorium X-18, Barin zwykle udaje się do Doliny Mroku, omijając Wysypisko. Często będzie przebywał w miejscu, gdzie Naznaczony pierwszy raz spotkał Naboja. Oczywiście nie będzie sam, towarzyszyć mu będzie co najmniej czterech członków Powinności.
  • W tym samym miejsce również może zginąć podczas strzelaniny z Wojskowymi lub Bandytami, ewentualnie może zginąć z rąk mutantów.
  • Jeśli jakiś członek Powinności w punkcie kontrolnym umrze, Barin wyruszy go zastąpić. W takim przypadku nie wyruszy nigdzie indziej.
  • Może zginąć w anomalii "Karuzela" na Wysypisku podczas przemieszczania się z Rostoku. W takim przypadku konieczne jest jak najszybsze podniesienie jego broni, gdyż anomalia może ją rozerwać.
  • Jeśli zadanie "Zabij Łukasza" zostanie wykonane, Barin może przyjść do Magazynów Wojskowych.
  • Posiada Tundera S14 w wersji 5.45×39mm

Multimedia Edytuj

When I'm Barin

When I'm Barin

Fanowska wersja remixu z udziałem Barina