FANDOM

Barykady w ślepym zaułku to miejsce w Limańsku, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

HistoriaEdytuj

W roku 2011 siły Czystego Nieba ścigały Naznaczonego idąć przez Limańsk, dzięki czemu stalkerzy mogli ominąć Mózgozwęglacz. Naturalnie za nimi podążyły także oddziały innych frakcji, które również chciały skorzystać z okacji. W mieście doszło do zaciętych walk, jedne z najkrwawszych miały miejsce w pobliżu barykad, gdzie zginęło mnóstwo stalkerów z każdej frakcji biorącej udział w walce. Siły Powinności i Wolności zostały całkowicie zniszczone.

OpisEdytuj

Lokacja ta to główny i największy plac w mieście. To tutaj doszło do potyczki oddziałów Powinności z Wolnością, kierujących się wgłąb Limańska. Zaprzysięgli wrogowie dosłownie zniszczyli się nawzajem, nikomu nie udało się przeżyć. Również tutaj jest druga zasadzka Monolitu, znacznie większa i silniejsza niż poprzednia, zastawiona na bohatera i Czyste Niebo. Frakcja Szramy traci wówczas mnóstwo ludzi, jest możliwość jednak uratowania kilku z nich, jeśli bohater wystarczająco szybko zliwkiduje siły Monolitu. W miejscu tym protagonista napotka silny opór przeciwników.

  • Niezależnie od wysiłków głównego bohatera, nie jest możliwe uniknięcie strat we frakcji Czystego Nieba.
  • Wszyscy członkowie Powinności i Wolności w tym miejscu są martwi.