FANDOM

Basen to mapa w trybie sieciowych w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo oraz S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Lokacja ta jest kompleksem badawczym z instalacją niejasnego oznaczenia. Teren jest ogrodzony, a przy wejściu znajduje się punkt kontrolny. Oprócz nietypowej aparatury na terenie lokacji, są tam także dwa baseny połączone wąskim przesmykiem; kilka budynków, które tworzą wspólny kompleks i ogrodzony magazyn. Sądząc po układzie lokalizacji, można założyć, że w kompleksie przeprowadzano jakiegoś rodzaju eksperymenty naukowe, ale nie ma dowodów na poparcie tej tezy. Cele działania kompleksu, jak również jego lokalizacja w świecie gry, pozostają jedną z tajemnic Zony.

Opis w grzeEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

„Zagadkowe i fascynujące miejsce. Ten basen zbudowano, by przeprowadzać na kimś lub na czymś eksperymenty, ale jego dokładne przeznaczenie pozostanie tajemnicą. Nie ma tu właściwie artefaktów, więc stalkerów przyciągają tu tylko pozostałości dziwacznych konstrukcji i urządzeń. Obserwuj bacznie dachy i pamiętaj o niezwykle wysokim tu promieniowaniu.”

ZP Zew PrypeciEdytuj

„Tajemnicze i fascynujące miejsce. Basen został zbudowany do eksperymentów na kimś lub na czymś, ale nie wiadomo dokładnie, jak miały one wyglądać. Nie ma tu prawie żadnych artefaktów, więc jedyne, co przyciąga tutaj stalkerów, to pozostałości dziwnych linii montażowych i urządzeń. Uważaj na dachy i pamiętaj o wyjątkowo wysokim poziomie promieniowania w tym rejonie.”

  • Jeśli faktycznie na terenie tego ośrodka prowadzono eksperymenty na zwierzętach, dowody w postaci pozostałości po tych działaniach musiałyby być widoczne w Zonie, a takowe nie występują.
  • Fakt, że stalkerzy przybywają do basenu wskazuje, że znajduje się on nadal w stosunkowo dostępnym dla nich zakątku Strefy.

Galeria GaleriaEdytuj