FANDOM

Baterie domowej roboty to amunicja występująca w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

HistoriaEdytuj

Te prowizoryczne baterie zostały zbudowane przez Kardana w Skadowsku, w roku 2012, na prośbę Majora Diegtiariowa. Kardan, jako były pracownik odpowiedzialny za stworzenie Karabinu Gaussa, dysponował odpowiednią wiedzą i umiejętnościami, aby stworzyć baterie zasilające do tej broni.

Baterie zostały stworzone przez Kardana, z użyciem narzędzi kalibracyjnych, cechują się one nieco mniejszą wydajnością niż oryginalne baterie, wynika to z faktu, że technik nie dysponował specjalistycznym sprzętem i musiał je skonstruować w warunkach domowych.

Projekt Kardana został wykorzystany przez protagonistę podczas ewakuacji żołnierzy oraz Naznaczonego z Prypeci. 

OpisEdytuj

Akumulatory Kardana są bardzo podobne do standardowych baterii do Karabinu Gaussa. Nie są one tak wydajne jak oryginalne odpowiedniki, z uwagi na gorszą jakość zastosowanych materiałów oraz niższej klasy sprzęt, na jakim pracował technik. Niemniej jednak spełniają one swoje zadanie, po załadowaniu ich do Karabinu Gaussa, broń ta nie traci na swojej skuteczności.  Baterie te zawierają w sobie artefakt błysk, sklejone są niebieską taśmą izolacyjną. Osiągają nieco mniejszą wydajność, co przekłada się na obrażenia w niewielkim stopniu. Karabin Gaussa nawet z tymi akumulatorami jest najskuteczniejszą bronią występującą w Zonie.

Opis w grzeEdytuj

„Te ogniwa o mniejszej pojemności wykorzystują jako źródło mocy fragment artefaktu Błysk. Niższa pojemność wynika z prymitywnych warunków produkcji i braku specjalistycznego sprzętu.”

WystępowanieEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

  • Po dostarczeniu Kardanowi dokumentacji dotyczącej Karabinu Gaussa, będzie on w stanie stworzyć i sprzedać baterie zasilające bohaterowi za 2000RU. 

  • W zależności od wersji gry, Kardan przekazuje bohaterowi 10 lub 14 baterii.
  • Po odblokowaniu odpowiednich osiągnięć, Brodacz będzie kupował od bohatera baterie do Karabinu Gaussa po 3000RU.