FANDOM

Anomalia Bitumin znajduje się w Jupiterze, występuje w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Bitium jest to anomalia grawitacyjna, która swym kształtem przypomina niewielką kotlinę. jej tworzeniu towarzyszyły intensywne procesy chemiczne, świadczy o tym zniszczony kawałek drogi, tworzący dół wypełniony gęsto rozmieszczonymi anomaliami.

Anomalia generuje bardzo wysokie ciśnienie, zabójcze dla każdego kto nie jest wyposażony w wytrzymały kombinezon chroniący przed obrażeniami. Poszukiwania anomalii są niewskazane dla niedoświadczonych i słabo wyposażonych Stalkerów.

WystępowanieEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

  • Bitumin występuje w Jupiterze, jest to w gruncie rzeczy ogromny krater w drodze prowadzącej do Fabryki w Jupiterze. W obrębie krateru rzuca się w oczy duże zagęszczenie anomalii Wir, większość artefaktów, jakie są możliwe do znalezienia, to artefakty grawitacyjne.

  • Bitumin przypomina anomalię Pazur.
  • Czasami są tu zombie w egzoszkieletach, mogą być uzbrojone w RP-74.
  • Niekiedy blisko anomalii można spotkać Kontrolera.
  • Bitumin to mieszanka substancji organicznych i nieorganicznych, zawierających węglowodory, siarkę, wodór itp. W kontekście katastrofy w Czarnobylu jest najbardziej znany jako pokrycie dachowe, które niezgodnie z przepisami (jest on łatwopalny) zastosowano na III i IV bloku energetycznym.