FANDOM

Black Kite to pistolet pojawiający się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla, S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo oraz S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Black Kite to pistolet charakteryzujący się dużą siłą ognia, używa bardzo skutecznej amunicji .45ACP. Siła przebicia Black Kite jest bardzo duża jak na pistolet, ale okupione zostało to dużym odrzutem oraz sporym ciężarem broni. Dodatkowo, broń ta ma stosunkowo mały magazynek, na osiem pocisków. W ostatecznym rozrachunku pistolet ten jest bardzo dobrą bronią, nie jest jednak zbyt powszechny z uwagi na ogracznioną dostępność oraz cenę. 

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

W pierwszej części serii jest to jeden z najpotężniejszych dostępnych pistoletów. Zwykli stalkerzy praktycznie go nie używają, z uwagi na jego parametry oraz wysoką cenę. Ma on siłę ognia na tyle duża, że można nim polować na większość z groźnych mutantów, pomijając Nibyolbrzyma. Jest to broń rzadko spotykana i raczej trudnodostępna, niemożliwa do zdobycia w poczatkowych etapach rozgrywki.

CNM Czyste NieboEdytuj

Black Kite to jeden z najlepszych pistoletów, jakie może zdobyć główny bohater. Dodatkowo może zostać ulepszony, co skutecznie poprawi parametry broni. Pistolet z uwagi na drogą amunicję oraz spory rozmiar i ciężar jest rzadko wybierany przez stalkerów, trudno go także dostać u handlarzy, szczególnie na początku.

ZP Zew PrypeciEdytuj

Pistolet ten jest używany nawet do polowania na mutanty, z uwagi na siłe ognia oraz bardzo dobrą amunicję. Można wprowadzić do niego ulepszenia, ale problemem może byc ciężar i cena. Stalkerzy używają go jednak bardzo rzadko, z uwagi na wysoką cenę oraz niewygodny, duży rozmiar.

Zalety ZaletyEdytuj

  • Duże obrazenia
  • Wysoka celność
  • Daleki zasięg ZP 

Wady Wady

  • Cena
  • Waga
  • Mały magazynek
  • Duży odrzut
  • Ograniczona dostępność

Unikalne wariantyEdytuj

Zmodyfikowana wersja pistoletu Black Kite, używająca silnej amunicji karabinowej. Potężna siła ognia, lecz mała szybkostrzelność.

Jeden z najlepszych pistoletów w grze, bardzo duża siła ognia. Zwiększone obrażenia i szybkostrzelność.

Opisy w grzeEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

„Prawdziwa broń dla prawdziwych black-kitebohaterów. Jest duża, ciężka i sieje zniszczenie. W Zonie nie cieszy się zbytnią popularnością ze względu na swą cenę i rozmiar. Przecież nie codziennie poluje się na słonie.”

CNM Czyste NieboEdytuj

„Prawdziwa broń prawdziwych bohaterów – duża, ciężka i bardzo zabójcza. W Zonie rzadko spotykana ze względu na cenę, rozmiary i brak słoni do zastrzelenia. Korzysta z amunicji .45.”

ZP Zew PrypeciEdytuj

„Ta "armata kieszonkowa" jest duża, ciężka i posiada niezwykle duża siłę ognia. Pistolet ten został opracowany jako specjalistyczna broń do polowania na średnią i dużą zwierzynę, a także do strzelania na odległość do pięćdziesięciu metrów. Ze względu na cenę, wagę i wymiary, a także faktu, że w każdym z powyższych parametrów można pomieścić dwa inne pistolety, broń ta nie jest zbyt powszechna w Zonie.

Znani użytkownicyEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

Występowanie2 WystępowanieEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

  • Prawdziwym odpowiednikiem tej broni jest Desert Eagle.
  • W Czystym Niebie i Zewie Prypeci dźwięk tej broni jest zupełnie inny niż prawdziwy dźwięk Desert Eagle.
  • W rzeczywistości nie ma modyfikacji pistoletu Desert Eagle, pozwalającej na korzystanie z amunicji .45ACP. Broń ta używa amunicji .357 Magnum.
  • W każdej cześći serii ten pistolet ma unikalne warianty.
  • W pierwszej części serii pistolet ten ma największy odrzut ze wszystkich jaki występują w grze.