Nowy rozkład jazdy

Fairfight ostatnio zrobił sobie małą przerwę, więc warto rozpisać nowy i trochę dokładniejszy spis rzeczy do zrobienia.

Ta lista będzie na bieżąco aktualizowana!

Wymagają uzupełnień Wady: Potrzebne na wczoraj.

Poprawa obecnych lokacji i postaci

bo póki co nie jest z nimi dobrze, szczególnie lokacje z Zewu. (póki co ja się tym zajmuję)

Schowek SoC Schowki

Zadania

http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Kategoria:Zadania - Tutaj nasza wiki jest najbardziej niekompletna, ja na pewno będę niedługo robił zadania z cienia, potrzebny będzie na pewno ktoś do zadań z czystego nieba i zewu prypeci.

PDA i brakujące przedmioty questowe

Buildy

Z mniej ważnych rzeczy

Postacie i lokacje

Ulepszenia

http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Kategoria:Ulepszenia_broni Trzeba rozbudować, póki co same zalążki

Wycięta zawartość

http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Kategoria:Zawartość_wycięta (tu zawsze coś można dodać)

Zalążki, które trzeba rozbudować

Więcej zalążków: http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Kategoria:Zalążki_artykułów

Propozycje stron do dodania

Więcej stron do dodania na stalkerowym Discordzie

Strony "Do poprawy"

Więcej stron do poprawy: http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Kategoria:Do_poprawy

Strony, które wymagają uzupełnień

Więcej stron, które wymagają uzupełnień: http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Kategoria:Wymaga_uzupełnień

Strony bez grafiki

Więcej stron bez grafiki: http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Kategoria:Bez_grafiki

Strony, które wymagają lepszych grafik

Więcej stron bez dobrej grafiki: http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Kategoria:Wymaga_lepszej_grafiki

Strony, które wymagają dodania galerii obrazów

Więcej stron bez galerii: http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Kategoria:Wymaga_dodania_galerii_obrazków

Strony, które wymagają korekt cytatów

Więcej stron wymagających korekt cytatów: http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Kategoria:Wymagana_korekta_cytatów

Dalsza przyszłość

Nowa Strona Główna

Nowe tła i kategorie na stronie głównej

Modyfikacje + wszystkie rzeczy do nich (jak do gier): postacie, lokacje, zadania, itd.

  • Lost Alpha
  • Zew Czarnobyla
  • Inne

Książki + wszystkie rzeczy do nich (jak do gier): postacie, lokacje, wydarzenia itd.

Głównie polskich autorów, ale nie tylko

Wasze propozycje - co jeszcze można dodać

Oryginalny wpis FairFighta

W ostatnim czasie sporo przybyło na wiki. Z mniej niż 300 artykułów mamy prawie 2000, liczba stron w ogóle przekroczyła 9000. Rzeczy względnie uzupełnione na razie można odstawić na bok, na rzecz tych, które wymagają dużych uzupełnień. Póki co wszystko idzie powolutku w dobrą stronę.

Wymagają uzupełnień Wady: Potrzebne na wczoraj.

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Kategoria:Postacie (tu zawsze coś można dodać)
  2. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Kategoria:Anomalie Zrobione!
  3. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Kategoria:Mutanty Zrobione!
  4. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Kategoria:Frakcje Zrobione!
  5. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Kategoria:Miejsca (tu zawsze coś można dodać)
  6. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Kategoria:Amunicja Zrobione!
  7. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Kategoria:Kombinezony (wciąż jednak trzeba dodać ulepszenia, to jednak później) Zrobione!