FANDOM

„Wiesz, jak to jest nie mieć grosza przy duszy, ale obecnie nie masz powodów do narzekań. Jako że zdarza ci się dysponować znaczącymi sumami pieniędzy, handlarze cenią sobie ciebie jako klienta. Handlarze oferują ci rzadkie i kosztowne towary. ”
Bogaty klient to osiągnięcie w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

OpisEdytuj

Jest to jedno z osiągnięć możliwe do odblokowania w trzeciej części serii. Osiągnięcie to można odblokować poprzez zdobycie więcej niż 100 000 RU. Po przekroczeniu tej kwoty osiągnięcie zostaje odblokowane automatycznie, dzięki czemu handlarze oferują bohaterowi więcej cennych towarów.

Zdobycie osiągnięciaEdytuj

Bohater musi sprzedawać przedmioty i wykonywać zadania, za które dostaje pieniądze aż do czasu uzyskania 100 000 rubli.

ZadniaEdytuj

  • Zadania główne
  • Zadania poboczne

KonsekwencjeEdytuj

PozytywneEdytuj

  • Wszyscy handlarze będą dysponować większym asortymentem, dzięki czemu bohater może kupować najlepsze przedmioty oraz amunicję, w większych ilościach niż dotychczas.

  • Dobrym sposobem na zarabianie pieniędzy jest regularne sprawdzanie schowka w Janowie. Po odblokowaniu innych osiągnięć będą się tam pojawiały nowe przedmioty, najczęściej środki medyczne, amunicja, rzadziej i jednorazowo broń oraz kombinezony. W takim przypadku warto często sypiać, bowiem zawartość schowka będzie się odnawiać co jakiś czas, po przespaniu się.
  • Handlarzem, który oferuje najwięcej pieniędzy za artefakty jest Brodacz.
  • W przypadku odblokowania osiągnięcia Kingpin ten sam sprzedawca będzie oddawał bohaterowi część swojego zysku, warto więc go odwiedzać regularnie (nie będzie on jednak kupował artefaktów od bohatera).