FANDOM

Broń treningowa pojawia się w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

HistoriaEdytuj

Broń szkoleniowa pojawiła się na strzelnicy prawdopodobnie niedługo po jej otwarciu. Zwiagincew jako doświadczony stalker zdawał sobie sprawę z zagrożenia podczas zmagań strzeleckich, użycie specjalnie przygotowanej broni oraz amunicji rozwiązało wiele problemów związanych z bezpieczeństwem.

OpisEdytuj

Jest to uzbrojenie przeznaczone do użycia wyłącznie na strzelnicy majora Zwiagincewa z frakcji Powinność, w Agropromie. Broń ta charakteryzuje się nieco zmodyfikowaną budową, dzięki czemu możliwe jest strzelanie ogniem pojedynczym. Broń jest wydawana stalkerom tylko na czas udziału w zmaganiach strzeleckich, po ich zakończeniu jest składana do Zwiagincewa. Do każdej z broni przygotowana została specjalna amunicja treningowa, dzięki czemu uzbrojenie wraz z amunicją idealnie nadaje się do ćwiczeń, bez ryzyka, że ktoś może zginąć.

UzbrojenieEdytuj

Bohater może sobie wybrać broń, którą chce się posługiwać. Dostępne sześć różnych broni. Po zakończeniu strzelania w poszczególnych trybach, broń zostaje zwrócona majorowi.

PistoletyEdytuj

Pistolety maszynoweEdytuj

Karabiny szturmoweEdytuj

  • Broń można w rzeczywistości wynieść ze strzelnicy, można ukrywać każdą broń w zwłokach niedaleko płotu, a następnie zabierać ją stamtąd po wyjściu ze strzelnicy.
  • Uzbrojenie szkoleniowe jest niemniej groźne niż standardowe, zapewne dlatego postarano się także o specjalną amunicję.
  • Aby zabić tą bronią NPC potrzeba ok. 30 strzałów w głowę, w zależności od rodzaju broni, którą ma się do dyspozycji.
  • Jeśli postronny NPC zostanie ranny przez protagonistę, to po wyjściu ze strzelnicy inni stalkerzy mogą stać się wrodzy.
  • Pierwotnie broni treningowej miało być więcej, ale dwa karabiny szturmowe zostały usunięte.