FANDOM

„Hik... szlag by to trafił! Tak, owszem, JESTEM PIJANY! Chcą... chcą... mnie wywalić z "Powinności", jeśli tę misję też zawalę... wiesz?”
— Brom
Brom jest członkiem Powinności w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Przeszłość2 PrzeszłośćEdytuj

Brom to członek frakcji Powinność, który jest ciągle na bani. Powinność dała mu ostatnią szansę na odkupienie, miał on odzyskać broń, którą stracił. Był jednak zbyt pijany, żeby zebrać się w sobie i wykonać zadanie. Podczas jednej z misji stracił Szturmowego Obokana, który dostał od samego Generała Woronina za dobrą służbę, od tego czasu próbuje zapijać smutki.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Można go znaleźć w Barze 100 Radów w rejonie Fabryki Rostok. Mówi, że zostanie wyrzucony z Powinności, jeśli nie odzyska swojego Szturmowego Obokana, który został mu podarowany przez samego Generała Woronina.

Zadania PoboczneEdytuj

Może dać misje, która wymaga od Naznaczonego znalezienia broni Broma, która znajduje się w rękach BandytyMnicha, zwykle znajdującego się w Instytucie Badawczym Agroprom lub w siedzibie Bandytów w Dolinie Mroku. Za wykonanie zadania Brom da Naznaczonemu artefakt "Ślimak".

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Jest neutralny dla gracza nawet, jeśli ten rozpęta strzelaninę w Fabryce Rostok.
  • Nawet jak jego karabin zostanie zwrócony, ten powie, że go zgubił. Prawdopodobnie jest to błąd.
  • Brom to nazwa pierwiastka chemicznego, czerwono-brązowa ciecz o nieprzyjemnym zapachu z klasy halogenowej.
  • To jedna z dwóch postaci w grze, która jest ciągle pijana - druga to Senka.

Literatura Literatura Edytuj

  • Postać o imieniu Brom została wspomniana w książce "Łowca Mutantów", w barze. Jednak nie wiadomo, czy to ta sama osoba.