FANDOM

Schron przy moście to miejsce w Limańsku, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

OpisEdytuj

Jest to lokacja, na obszarze której znajduje się betonowy most przechodzący przez kanał wodny i przylegający do niego budynek. Znajduje się w północno-zachodniej części Limańska. Możemy założyć, że anomalia Tramplina utworzyła się na moście i spowodowała jego zawalenie. Woda w kanale pod mostem jest bardzo radioaktywna. Jeśli ktokolwiek wpadł by do wody, czekała by go szybka śmierć, bez względu na jakość posiadanego kombinezonu.  

Od mostu na wschód w kierunku centrum miasta jest ulica, na której pełno jest anomalii przestrzennych. Najemnik Szrama, przechodząca przez ulicę, musi bardzo uważać i spokojnie omijać anomalie. Jeśli bohater dotknie którejkolwiek z anomalii, zostanie teleportowany z powrotem na początek ulicy. Sam budynek i jego okolice to stosunkowo spokojne miejsce, nie ma w nim mutantów ani żołnierzy Monolitu.

Powiązane zadaniaEdytuj

  • W lokacji tej nie ma żadnego żołnierza Monolitu. Nie występują tutaj także żadni inni przeciwnicy. Być może Monoli uznał, że Czyste Niebo będzie się przemieszczać inną trasą i nie zdążli okopać się w okolicy budynku.