FANDOM

Kompilacja 2232 to wczesna wersja gry S.T.A.L.K.E.R: Cień Czarnobyla.

OpisEdytuj

Ta kompilacja to wysłany do THQ raport z pracy za Sierpień 2005 roku. 24 czerwca 2010 roku szczegółowe informacje o tej wersji zostały opublikowane w internecie przez użytkownika Loxotron. Fabuła w tej kompilacji jest mniej rozbudowana niż w 2205 i kończy się na zadaniu "Uratuj Krugłowa". Wersja wprowadza kilka innowacji (przede wszystkim system walk na arenie w Barze), ale spotkała się z chłodnym przyjęciem graczy, bo posiada wiele niedociągnięć takich jak lokalizacje niskiej jakości, nie działające PDA i błąd z anomalią Karuzela, nie pozwalający się z niej wydostać.

LokacjeEdytuj

Te same lokacje co w poprzednim buildzie. Różnicą jest, że plik .bat odpowiadający za Kordon nie działa, więc w tej wersji ta lokacja nie występuje.

  1. Wysypisko
  2. Agroprom
  3. Podziemia Agropromu
  4. Dolina Mroku
  5. Laboratorium X-18
  6. Bar
  7. Rostok

  • W każdej lokacji pojawia się dziwna istota - Sidorowicz z odwróconą na wylot teksturą twarzy. Co ciekawe można z nim porozmawiać i podjąć zadanie zdobycia artefaktu, jednak kiedy zdobędziemy go nie będziemy mogli z nim porozmawiać. Nie wiadomo czy to żart twórców czy błąd spowodowany niedziałającym Kordonem.

Galeria GaleriaEdytuj