FANDOM

Centrum Sterowania to miejsce w Laboratorium X-18, w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

HistoriaEdytuj

Centrum to wybudowane zostało razem z całym laboratorium, w celu kontrolowania przeprowadzanych tu eksperymentów. Naukowcy kontrolując przeprowadzane eksperymenty, z przed paneli konsol sterujących, mieli świetny widok na próbówki, w których były hodowane zmutowane organizmy żywe i na który testowano wpływ promieniowania PSI, na komórki żywe. Po 2006 roku, mutanty wszczęły bunt, niszcząc sprzęt i eliminując większą część personelu.

OpisEdytuj

Centrum dowodzenia składa się z kilku części. Główna część to otwarte pomieszczenie z próbówkami i sprzętem do eksperymentów. Piętro wyżej, na przeszklonym tarasie, znajdują się konsole sterujące całym ośrodkiem. Znajduje się tu również małe pomieszczenie, do którego można dostać się, po równi pochyłej. Można tam zobaczyć puste małe klatki, sugerujące przeprowadzane to niegdyś eksperymenty na szczurach lub innych zwierzętach szczuropodobnych, i mały magazyn.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

W pierwszej części serii Naznaczony przybywa tu w celu zdobycia dokumentów, które przybliżyłyby przeprowadzane tu eksperymenty, zlecającemu to zadanie Barmanowi. Po zabraniu dokumentów, Naznaczonego zaczynają atakować wybudzone z letargu Pyrogeisty. Po pokonaniu ich, protagonista traci przytomność, z powodu nadmiaru wrażeń, wycieńczenia i małych dawek promieniowania psionicznego. Po przebudzeniu zorientował się, że laboratorium zaatakowali Wojskowi. Główny bohater postanowił więc uciec z Laboratorium X-18 i jak najszybciej opuścić Dolinę Mroku.

Powiązane zadaniaEdytuj

Schowek SoC SchowkiEdytuj

PrzedmiotyEdytuj