FANDOM

„Stać! Nie możesz iść dalej, stalkerze!”
— Chorąży
Chorąży to oficer Powinności występujący w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Przeszłość2 PrzeszłośćEdytuj

To oficer Powinności strzegący wejścia do Rostoku na Wysypisku. Zadaniem jego oddziału jest zakaz wpuszczania innych Stalkerów na terytorium Fabryki Rostok, ma spore problemy z mutantami nacierającymi z Doliny Mroku, nierzadko też kłopotów przysparzają mu Bandyci.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Jego zadaniem jest nie wpuszczanie wszystkich Stalkerów do Fabryki Rostok. Od czasu do czasu odpiera również ataki mutantów przychodzących ze strony Doliny Mroku, a czasami nawet Bandytów. Łukasz może zlecić zadanie polegające na zabiciu Chorążego i jego ludzi.

Zadania GłówneEdytuj

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli Naznaczony pomoże Chorążemu odeprzeć atak mutantów, nie otrzyma żadnej nagrody. Jednak podziękuje bardziej serdecznie, kiedy Naznaczony zabije wszystkie mutanty sam.
  • Chorąży to jedyny członek Powinności w całej serii, który używa Obrzyna.
  • Używa tego samego modelu co Brom.
  • Jeśli gracz strzeli Chorążemu w głowę, to brama za nim otworzy się, w dodatku wszyscy członkowie Powinności pozostaną neutralni. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku użycia noża.
  • To dziwne, że jego oddział, znajdujący się w tak niebezpiecznym punkcie, jest słabo uzbrojony. Być może zostało to zrobione celowo, aby gracz nie mógł uzyskać dostępu do potężniejszych broni na wczesnym etapie rozgrywki.
  • We wcześniejszych buildach był uzbrojony w SPSA-14.

Galeria Galeria Edytuj