FANDOM

Chorąży Walentir był członkiem operacji "Tor Wodny" w S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Chorąży Walentir tak jak inni brał udział w Operacji "Tor Wodny", służy on pod rozkazami Kapitana Tarasowa i podobnie jak on, był w Ogończy 3. Lubi opowiadać anegdoty.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Walentir pojawia się po raz pierwszy, gdy Grupa Majora Diegtiariowa opuszcza podziemia, gdzie wraz z PodorożnymMorozowem i Tarasowem przechwytuje drużynę Majora. Następnie pojawia się podczas przechwycenia niezidentyfikowanej broni z rąk Kaznodziei, jako członek drużyny Kapitana Tarasowa. Może zginąć w misji, albo przez Kaznodzieję, albo przez oddział Monolitu, który zasadza się na drużynę Majora Diegtiariowa i Kapitana Tarasowa, ale może pozostać przy życiu, jeśli Major w szybkim tempie zabije Kaznodzieje i snajperów Monolitu. Jeśli przeżyje misję, zostanie w pralni samoobsługowej w pobliżu Tarasowa i weźmie udział w ostatniej misji podczas ewakuacji.

Aby uzyskać pozytywne zakończenie Garri'ego, Walentir (wraz z innymi żołnierzami) musi dotrzeć do helikopterów żywy.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Walentir i Tarasow prawdopodobnie są nawiązaniem do filmów akcji "W strefie szczególnej ostrożności" i "Hit Black", ponieważ w filmach występują żołnierze o takich samych nazwiskach.
  • To jedyny Wojskowy Chorąży w całej serii, który jest żywy.
  • Mimo, iż jest podwładnym Tarasowa oraz jest niższy rangą, Walentir jest z nim na "ty", a czasem nawet żartuje na jego temat (nawet w jego obecności).