S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement

Cichy (ros. Тихий, uk. Тихий) jest byłym członkiem Monolitu występującym w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2.png Przeszłość[]

Cichy jest jednym z byłych członków Monolitu którzy po zniszczeniu panelu sterowania Spełniacza Życzeń uwolnili spod jego wpływu, jest członkiem oddziału dowodzonego przez Włóczęgę. Po dotarciu do Jupitera Cichy i jego towarzysze osiedlili się na bagnach w pobliżu Magazynu Kontenerów. Nie wiedzą co mają robić dalej i szukają schronienia aby nie zostać zabitym przez mutanty lub Stalkerów z powodu ich mundurów Monolitu.

Charakterystyka.png Charakterystyka[]

Cichy nie odgrywa żadnej roli w grze i jedyne co robi, to pilnuje obozu przed różnymi zagrożeniami. Major Diegtiariow może go zrekrutować do Wolności lub Powinności.

Powiązane zadania[]

  • Ocaleli z Monolitu.png Ocaleni z Monolitu

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • W przypadku próby porozmawiania z tą postacią, Cichy skieruje Majora bezpośrednio do Włóczęgi.
  • Cichy porozumiewa się za pomocą bezbarwnego i zacinającego się głosu, podobnie jak jego kompani. Prawdopodobnie jest to efekt uboczny po praniu mózgu lub zerwaniu połączenia z Kryształem.
  • Cichy to jeden z nielicznych członków Monolitu, który używa Viper 5. Po dołączeniu do Wolności otrzyma do niego tłumik. Wtedy jego pseudonim staje się bardzo symboliczny.

Literatura.png Literatura[]

Galeria.png Galeria[]

Advertisement