FANDOM

Cichy jest byłym członkiem Monolitu występującym w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Cichy jest jednym z byłych członków Monolitu którzy po zniszczeniu panelu sterowania Spełniacza Życzeń uwolnili spod jego wpływu, jest członkiem oddziału dowodzonego przez Włóczęgę. Po dotarciu do Jupitera Cichy i jego towarzysze osiedlili się na bagnach w pobliżu Magazynu Kontenerów. Nie wiedzą co mają robić dalej i szukają schronienia aby nie zostać zabitym przez mutanty lub Stalkerów z powodu ich mundurów Monolitu.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Cichy nie odgrywa żadnej roli w grze i jedyne co robi, to pilnuje obozu przed różnymi zagrożeniami. Major Diegtiariow może go zrekrutować do Wolności lub Powinności.

Powiązane zadania Edytuj

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • W przypadku próby porozmawiania z tą postacią, Cichy skieruje Majora bezpośrednio do Włóczęgi.
  • Cichy porozumiewa się za pomocą bezbarwnego i zacinającego się głosu, podobnie jak jego kompani. Prawdopodobnie jest to efekt uboczny po praniu mózgu lub zerwaniu połączenia z Kryształem.
  • Cichy to jeden z nielicznych członków Monolitu, który używa Viper 5. Po dołączeniu do Wolności otrzyma do niego tłumik. Wtedy jego pseudonim staje się bardzo symboliczny.

Literatura Literatura Edytuj

  • Cichy pojawia się razem z resztą grupy w książce Evgen'ego Proshkina i Olega Ovchinnikova "Wróg Monolitu".

Galeria Galeria Edytuj