S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
S.T.A.L.K.E.R. Wiki
„W samą porę. Właśnie odpieramy tych debili z Monolitu i zaraz nadejdzie kolejna fala!”
— Czapa

Czapa (ros. Кэп, uk. Кеп) jest dowódcą Bariery Wolności w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Przeszłość2.png Przeszłość[]

Czapa to podstarzały wojownik Wolności. Jest organizatorem i liderem grupy kontrolnej w pobliżu Bariery, która znajduje się na granicy Magazynów Wojskowych i Radaru. Zgromadził wokół siebie ludzi, którzy są gotowi umrzeć za wspólną sprawę. Z powodu swojego położenia ma spore problemy z członkami Monolitu, którzy cały czas ich atakują.

Charakterystyka.png Charakterystyka[]

Jest dowódcą grupy członków Wolności zlokalizowanych w północno-wschodniej części Magazynów Wojskowych, obszaru często określanego jako "bariera" lub "granica". Za pierwszym razem, gdy Naznaczony podejdzie do tego obszaru, otrzyma misję, która wymaga odparcia fali żołnierzy Monolitu wychodzących z Radaru. Istnieje szansa, że ​​Czapa zostanie zabity podczas ataku Monolitu lub przez mutanty, które następnie atakują Barierę. Jednak istnieje też szansa utrzymania Czapy przy życiu.

Powiązane zadania[]

  • Pomóż na posterunku Wolności przy Barierze.png Pomóż na posterunku "Wolności" przy Barierze
  • Zawartość wycięta.png Zabij mistrza stalkerów ikona.png Zabij Czapę

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • Rzadko pojawia się w rankingu 20 najlepszych stalkerów.
  • Czasami jeśli Bariera zostanie zaatakowana, Czapa będzie spokojnie stał.
  • Jeśli stan gry zostanie zapisany w pobliżu Czapy, biorąc pod uwagę, że grupa Czachy jest nadal obecna na farmie, a następnie wczytany, Czapa może pobiec prosto do farmy Powinności. A jeśli w tym momencie gracz spróbuje z nim porozmawiać, Czapa wypowie standardowe zwroty członków Wolności używane podczas walki.
  • W innych wersjach językowych nazywa się "Cap". Jest to skrót od kapitana, często używany jako przyjazny lub znajomy adres dla osoby, która ma stanowisko kapitana lub pseudonim bądź nazwisko.

Galeria.png Galeria[]

Advertisement