FANDOM

Czarna skrzynka pojawia się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Informacje ogólneEdytuj

Ta czarna skrzynka jest zdobywana przez majora Alexandra Diegtiariowa po zbadaniu wraku miejsca katastrofy Ogończa 1 w Jupiterze. Czarną skrzynkę należy przekazać Azotowi, który będzie w stanie ją odbezpieczyć. Zapisane informacje ujawniają, że Pułkownik Kowalski nakazał grupie Ogończa udać się w stronę punktu ewakuacji B28 w Prypeci po tym, jak Ogończa 4 uległa katastrofie. Jeśli bohater już zbadał wrak Ogończy 3, spowoduje to uruchomienie misji Droga do Prypeci.

Opis w grzeEdytuj

„Czarna skrzynka z Ogończy 1, ocalała z katastrofy. Powinna zawierać informacje na temat ostatnich chwil lotu, będą one jednak zaszyfrowane”

Powiązane zadaniaEdytuj

„Czarna skrzynka z Ogończy 1 przetrwała katastrofę. Musi zostać zabrana do technika, który ją zdeszyfruje, aby dostać się do zawartych w niej informacji.”

WystępowanieEdytuj

  • Znajduje się na lądowisku dla helikopterów za polem minowym w helikopterze grupy Ogończa-1 . Konieczne jest uzyskanie informacji o ewakuacji wojska do punktu B28.

  • Jeśli bohater wcześniej wykona dla Azota zadanie poszukiwania części do radia, za deszyfrację zapłaci jedynie 1650RU, jeśli nie wykonał wcześniej tego zadania, cena za deszyfrację czarnej skrzynki wyniesie 3000RU.
  • Oryginalna nazwa czarnej skrzynki to rejestrator lotniczy.
  • Gra wykorzystuje prawdziwe CN modelu MSRP-12-96.
  • Urządzenia te są specjalnie pomalowane na pomarańczowo, aby ułatwić ich wyszukiwanie na ziemi.