FANDOM

„Nie trzeba było tu przyłazić! Robactwo się tobą zajmie.”
— Czarny
Czarny jest liderem Najemników chroniących Bunkra Naukowców w S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Czarny jest członkiem zespołu Najemników pod dowództwem Szakala, której zadaniem jest znalezienie Laboratorium X-8 w PrypeciSzakal przydzielił Czarnemu znalezienie Dokumentów administracyjnychJupiterze. Pewien klient Najemników, pracujący w Ukraińskim Ministerstwie Edukacji zasugerował, że aby nie wzbudzać podejrzeń miejscowych Stalkerów, zespół Czarnego będzie strzegł Bunkra Profesora Hermana, co ułatwiło monitorowanie i sabotowanie ich działań. W tym czasie Czarny wysłał dwóch swoich ludzi - Kościeja i Truposza - aby odnaleźli potrzebne im dokumenty.

Według Topola Czarny jest bardzo okrutną i złą osobą.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Czarny jest liderem Najemników, którzy chronią BunkierEkologówHermana i Oziorskiego. Sami Naukowcy są nieufni wobec swojego rzekomego obrońcy ponieważ zostali zastraszeni i zmuszeni do przyjęcia ich jako swoich strażników. Czarny często zadaje pytania o misje badawcze i odmawia Topolowi i jego drużynie gdy chcą, aby Czarny ich chronił podczas ich misji badawczych. Po tym jak Ekolodzy zatrudniają Majora Diegtiariowa aby przyniósł Dokumenty administracyjne, złożyło się tak, że w tym samym czasie dwóch ludzi Czarnego: Kościej i Truposz również szukali dokumentów. Gdy zobaczyli Diegtiariowa ostrzegli swojego dowódcę, Czarny ze swoim oddziałem natychmiast pobiegł do fabryki gdyż wiedział, że Major Diegtiariow zagraża ich operacji i musi zostać zlikwidowany jako niepotrzebny świadek. Po odzyskaniu dokumentów przez Majora Czarny i jego ludzie otworzyli ogień w jego stronę. Przed atakiem Czarny ostrzegł Diegtiariowa, że mógł nie przychodzić do fabryki. Ostatecznie Czarny i jego oddział zostają zabici, a jego PDA przekazane Hermanowi, który zdał sobie sprawę, że Najemnicy zostali tu przysłani celowo aby sabotować ich działania. Po tym incydencie Profesor Herman zleca Majorowi znalezienie nowych strażników na miejsce Czarnego i jego oddziału.

Najemnicy Oddział Czarnego Edytuj

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Czarny najwyraźniej ma coś wspólnego z Hakiem i Pręgą oprócz tego, że razem pracują. Szakal napisał do nich, aby się go nie spodziewali. Można wywnioskować, że w hierarchii Najemników Czarny obejmuje wyższe stanowisko niż Hak, ponieważ Szakal powierzył mu znacznie ważniejszą i niebezpieczną pracę. Niewykluczone, że Czarny to prawa ręka Szakala.
  • W Bunkrze naukowców można rozpocząć z nim dialog, jednak oprócz stosowania gróźb nie będzie miał nic ciekawego do powiedzenia.
  • Sowa nie interesuje się jego PDA.

Galeria Galeria Edytuj