FANDOM

Czołg (rus. Танк, uk. Танк) to Najemnik pojawiający się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Przeszłość2 Przeszłość Edytuj

Czołg jest członkiem oddziału Tasaka, która, podobnie jak inne grupy Najemników, zajmowała się szukaniem Laboratorium X-8 w Prypeci dla zleceniodawcy z zewnątrz. Przebywa razem z innymi Najemnikami w Zatonie, gdzie zostali wysłani przez Szakala. Oprócz szukania laboratorium zajmował się wykonywaniem innych, bardziej rutynowych zadań wraz ze swoim oddziałem.  

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Czołg jest członkiem oddziału Tasaka. Razem z innymi Najemnikami przesiaduje w warsztatach w Zatonie. Można wdać się z nim w krótką rozmowę, nie ma jednak możliwości zdobycia żadnych cennych informacji.

Powiązane zadania Edytuj

  • Najemnik ten może ponieść śmierć z powodu ataku mutantów, sytuacja taka występuje jednak dosyć sporadycznie. 
  • Grupa Tasaka wydaje się nie dbać o ich konspirację, informacje o ich położeniu są raczej łatwo dostępne.
  • Kiedy Grupa Tasaka zostanie zatrudniona do ochrony Bunkra Naukowców, to Kirzacz, Czołg i Bandzior znikną, dzieje się tak dlatego, że strażników może być maksymalnie pięciu (Grupa Tasaka liczy osiem osób).
  • W pierwszej części serii można znaleźć nagrobek Stalkera imieniem Czołg, jest to jednak inna osoba, można przypuszczać, że Wolny Stalker.