FANDOM

Za mało informacji Mam dla ciebie robotę, Naznaczony...
Ta strona wymaga dodatkowych informacji
Dar Monolitu to powieść napisana przez Siergieja Kłoczkowa.

Przeszłość2 Adnotacja Edytuj

„Ostatnie życzenie Doktora zostało spełnione, ale ścieżka dwóch Stalkerów, którzy przybyli do Monolitu, nie dobiegła jeszcze końca. "Świadomość-Z", Sarkofag, Zona... i nie wiadomo, co zrobić z tą nową wiedzą, dokąd zaprowadzą ich nieznane drogi, jeśli nadal będą mieli przyjaciół, co czekają na Zonę i świat po ich powrocie... Jak dotąd tylko jedno jest jasne - historia o Lunie i Biodrze ma stać się legendą. ”

Charakterystyka Streszczenie Edytuj

Monolit przenosi Luna i Biodro do Anomalii Przestrzennej. Mieszkają w niej przez kilka miesięcy, a ich miłość powoli zanika. Stalker Freon po udręce psychicznej dochodzi do kamienia i ratuje ich. Ale Biodro i Lun się rozpadają.

Później Lun dowiaduje się ze swoich snów, że rzeczywiście zginął w bitwie z Powinnością, a Biodro postrzeliła się.

Potem poszedł do fabryki Rostok, centralnej bazy Powinności. Został schwytany, myśląc, że jest kolejnym Zombie. Ale jego stary znajomy, profesor Zotow, uwalnia go i radzi, aby odszedł.

Lun udaje się do Magazynów Wojskowych, aby znaleźć Biodro, ale po drodze zostaje zaatakowany przez Snorka i Poltergeista. Poltergeist zabija mutanta i zaczyna go jeść. Lun nagrywa to wszystko w PDA. Po zakończeniu notowania Lun zabija Poltergeista. "Za takie wideo", myśli Lun, "NIIICHAZ dobrze zapłaci", więc idzie tam.