FANDOM

Deathmatch drużynowy to jeden z trybów gry w grze sieciowej S.T.A.L.K.E.R..

Informacje ogólneEdytuj

W tym trybie każdy z graczy dołącza do drużyny i rozpoczyna walkę przeciwko wrogiemu zespołowi. Do dyspozycji graczy są drużyny Wolnosci oraz Najemników. Drużyny wyróżniają się dostępną bronią (Wolność - Układ Warszawski, Najemnicy - NATO). Ogólnie rzecz biorąc, nie ma różnic między drużynami, ponieważ Broń dostępna dla drużyn jest z grubsza taka sama. Na początku gry każdy z graczy otrzymuje 500RU. Gra toczy się w rundach, runda trwa aż do całkowitego zniszczenia jednej z drużyn, po czym każdy z zespołów odradza się w swojej bazie i rozpoczyna się kolejna runda.

Zdobywanie pieniędzyEdytuj

Pieniądze można zdobywać na kilka sposobów, niezależnie od metody podstawowym czynnikiem, które decyduje o ilości środków finansowych jest skuteczność, im więcej uda się zabić przeciwników, tym więcej pieniędzy można otrzymać.

  • Zabijanie przeciwników (300RU za każdego)
    • Zabijanie strzałem w głowę (dodatkowe 50RU za każde zabójstwo)
  • Zabieranie przedmiotów z ekwipunków przeciwników (100RU). (Ta nagroda działa, jeśli "Bonus dla urządzeń PDA" jest włączony w ustawieniach serwera.)

Dostępne osiągnięciaEdytuj

CherubinEdytuj

Cherubin
„Jesteś aniołem stróżem jednego ze swoich przyjaciół. Dwa razy udało ci się ocalić go przed atakiem, podczas gdy niósł artefakt.”
— Cherubin

Obrońca honoruEdytuj

Obrońca honoru
„Udało ci się ocalić honor swój i swojej drużyny poprzez zdobycie kilku punktów.”
— Obrońca honoru

Intuicja stalkeraEdytuj

Intuicja stalkera
„Naprawdę wiesz, gdzie pojawi się następny artefakt? Udało ci się go podnieść w ciągu kilku sekund od pojawienia się.”
— Intuicja stalkera

Cholerny szczęściarzEdytuj

Cholerny szczęściarz
„Ale fart! Udało ci się zabić wroga ostatnim nabojem w magazynku! Za to w jego przypadku trudno mówić o farcie...”
— Cholerny szczęściarz

BlitzkriegEdytuj

Blitzkrieg
„Twój śmiały plan natychmiastowego zdobycia artefaktu zakończył się sukcesem, dzięki czemu twoja drużyna zdobyła punkt w ciągu trzech minut od rozpoczęcia gry.”
— Blitzkrieg

Pobieda!Edytuj

Pobieda!
„Nie pozostawiliście przeciwnikom nawet cienia nadziei, zwyciężając zanim zdołali oni zdobyć choć jeden artefakt. To dla nich prawdziwa lekcja pracy zespołowej!”
— Pobieda!

Wszechstronne uzdolnieniaEdytuj

Wszechstronne uzdolnienia
„Udało ci się uzyskać najlepszy wynik w każdej dziedzinie, eliminując najwięcej wrogów i zdobywając najwięcej artefaktów przy najmniejszej liczbie śmierci. Tak trzymaj!”
— Wszechstronne uzdolnienia

Porady PoradyEdytuj

  • Używanie granatów dymnych jest bardzo pomocne podczas walki, można w ten sposób zmylić przeciwnika lub osłonić swoich towarzyszy.