FANDOM

Diabelski Młyn to miejsce w Prypeci, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Historia Edytuj

Historia tego miejsca sięga czasów sprzed katastrofy w Elektrowni Jądrowej w 1986 roku. Prypeć jako miast znakomicie dostosowane posiadało ogromne wesołe miasteczko, diabelski młyn był jedną z głównych atrakcji. Był on źródłem rozrywki ale i dochodu dla miejscowej ludności. Po ewakuacji miasta obiekt ten stał się niejako jego symbolem. Cały projekt jak widać był zaplanowany bardzo szczegółowo i z dużym rozmachem. Kosztował miliardy rubli i miał być nie tylko inwestycją na przyszłość, ale także projektem, szablonem, który można wykorzystać w innych miejscach. Cóż.. stał się szablonem w pewnym sensie, ale nie w takim zamyśle jak miał się stać. Młyn do dziś dzień stoi nieużywany w mieście duchów - Prypeci[1].

Opis Edytuj

W pobliżu lokacji znajduje się mnóstwo anomalii Elektro, co powoduje, że teren ten jest bardzo trudny w eksploracji. Dodatkowo we znaki mogą dawać się mutanty, Gryzonie oraz Snorki. Obiekt poza swoją symboliką nie oferuje nic więcej, nie ma tam żadnych cennych przedmiotów.

Ciekawostki Edytuj

  • Diabelski Młyn faktycznie istnieje i podobnie jak w grze, jest symbolem miasta.

Przypisy Edytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Prype%C4%87