FANDOM

Dowódca Najemników na Kordonie to postać występująca w S.T.A.L.K.E.R: Cień Czarnobyla.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Jest dowódcą oddziału Najemników, który zamierza wypędzić Samotników z Wioski Kotów i uczynić ją nową bazą Najemników. Fakt, że atak nastąpi wkrótce, zostaje przekazany przez Fanatyka. Jeśli Naznaczony zgodzi się pomóc o obronie wioski, wszyscy nowicjusze schowają się w schronach, a Fanatyk da sygnał do rozpoczęcia ataku natychmiast po zbliżeniu się dowódcy do ogniska. W trakcie strzelaniny najemny dowódca i jego ludzie giną w walce.

Powiązane zadaniaEdytuj

  • Mimo swojej rangi i pozycji ma gorszą broń niż pozostali członkowie oddziału uzbrojeni w AKM-74/2. Chociaż w buildzie 2588 miał unikalny karabin.
  • Jest jedynym Najemnikiem w serii używającym AKm 74/2U.
  • Wyraża się z widocznym Ormiańskim akcentem, nawet podczas walki.
  • Jeśli uda się Bohaterowi z nim porozmawiać, podczas walki, będzie miał on dialog zachęcający do dołączenia do Wolności. Jest to błąd.
  • Istnieje możliwość, że pojawi się taki błąd: Samotnicy i Fanatyk staną na pozycjach w zasadzce, a Najemnicy otworzą do nich ogień nawet w drodze do wioski, ale jednocześnie Fanatyk i Samotnicy w ogóle nie zareagują, aż ktoś ze Stalkerów umrze (tylko wtedy mogą odpowiedzieć ogniem). W przypadku tego błędu Fanatyk jest często zabijany, a misja się nie powiedzie.