FANDOM

„Co za gówno! Gdzie nie spojrzysz tam gówno! Gówno i idioci”
— Dowódca
Dowódca Wojskowych na Kordonie to postać występująca w S.T.A.L.K.E.R: Cień Czarnobyla.

PrzeszłośćEdytuj

W nieokreślonym czasie po usunięciu Majora Chaleckiego ze stanowiska Kapitana Wojskowych w Kordonie, tej postaci przypadła ta posada. Od tego czasu dowodzi on dużym oddziałem żołnierzy, który wspiera siły specjalne podczas zmagań w Zonie.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Postać posiada losowo generowane imię. Można go spotkać w jednym z budynków Północnego Posterunku Wojskowych . Jest z nim związana tylko jedna misja, a poza tym nie odgrywa żadnej roli w grze. Nie można z nim nawet porozmawiać. Podczas gry można w ogóle uniknąć kontaktu z nim. Jest wyposażony w AKm 74/2U i Kombinezon wojskowy .

Powiązane zadaniaEdytuj

  • Razem z dowódcą operacji "Monolit" jest jedynym Kapitanem w Cieniu Czarnobyla. Miał się też pojawić Kapitan Maksimienko, ale go wycięto.
  • To on przerywa propagandowe nagrania w bazie wojska i rozkazuje żołnierzom z megafonu.
  • Jest jedynym Mistrzem na terenie Kordonu.
  • Zdarza się, że występuje w rankingu 20 najlepszych stalkerów pod koniec gry, zazwyczaj na ostatnich miejscach.
  • W kompilacji 2571, dowódcą wojska na kordonie był Porucznik Czugukin.
  • W Buildach to jego, zamiast Żwawego, trzeba było uratować ze Stacji Pojazdów, gdyż był on w posiadaniu cennych informacji.