FANDOM

Dowódca ze Szpitala jest postacią występującą w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo .

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Postać posiada losowo generowane imię. Jest dowódcą sił Czystego Nieba w Szpitalu . Ma do dyspozycji 5 żołnierzy, reszta walczy przed budynkiem. Szrama spotyka go na początku budynku, gdzie on i jego ludzie walczą Operatorem Kaemu i Snajperem Monolitu . Dowódca wysyła jednego ze swoich ludzi, aby po cichu zabił wrogów, jednak zostaje zauważony i zabity, więc ostatecznie dowódca rozkazuje Szramie się nim zająć. W następnym pokoju Czystoniebowcy w ogóle nie pomagają Szramie, który musi zgładzić około 10-15 Monolitowców. W następnym pomieszczeniu Dowódca i Szrama ukrywają się za ścianą i czekają aż Petro zniszczy nadbiegający oddział Monolitu. Potem Dowódca rozkazuje Szramie udać się do CEA i niczym się już nie martwić. Zważywszy na to, że dowódca nie pojawia się już pod Elektrownią, najprawdopodobniej zginął po odejściu Najemnika.

  • Jest nieśmiertelny i nie będzie reagował na obrażenia zadawane przez bohatera, ponieważ jest do niego przyjaźnie nastawiony.
  • Podobnie jak wszyscy dowódcy oddziałów Czystego Nieba, może naprawić broń bohatera, ale dopiero w drugim pomieszczeniu.