FANDOM

Drużyna Powinności przy Mózgozwęglaczu to oddział ekspertów Powinności, którzy pojawiają się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Najprawdopodobniej ich celem jest przedarcie się do centrum Zony, co potwierdzają słowa dowódcy oddziału. To oni jako pierwsi byli na skrzyżowaniu. Ale wkrótce do skrzyżowania zbliżył się oddział Wolności. Dowódca Powinności brutalnie kazał im zawrócić i nie wracać, ale anarchiści oczywiście nie mieli zamiaru się wycofywać, w wyniku czego rozpętała się strzelanina. Po obu stronach było sześciu ekspertów. Prawdopodobieństwo pokonania Powinności i Wolności jest w przybliżeniu jednakowe. Jeśli Striełok nie interweniuje, często po strzelaninie jeden lub dwóch ludzi pozostaje przy życiu. Ci, którzy przeżyją, zatrzymają się na północnym bloku, gdzie prawdopodobnie umrą podczas strzelaniny z Monolitianami.

Jednak żadna ze stron nie osiągnęła celu. Jednostki specjalne zostały stracone. Nie dotarli do centrum Zony ze względu na różnice ideologiczne. Byłoby im łatwiej zjednoczyć się i wspólnie pokonać wspólnego wroga w postaci fanatyków, którzy bez pomocy Striełoka mogą zniszczyć obydwie drużyny, ponieważ przewyższają ich liczebnie.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Nie jest również jasne, jakim cudem oddział Powinności zdołał przedostać się przez Barierę. Być może poszli w drugą stronę.