FANDOM

Drużyna Wolności przy Mózgozwęglaczu to oddział ekspertów Wolności, którzy pojawiają się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Charakterystyka Charakterystyka Edytuj

Najprawdopodobniej ich celem jest przedarcie się do centrum Zony, co potwierdzają słowa dowódcy oddziału Powinności. Powinność była pierwsza na skrzyżowaniu. Ale wkrótce do skrzyżowania zbliżył się oddział Wolności. Dowódca Powinności brutalnie kazał im zawrócić i nie wracać, ale anarchiści oczywiście nie mieli zamiaru się wycofywać, w wyniku czego rozpętała się strzelanina. Po obu stronach było sześciu ekspertów. Prawdopodobieństwo pokonania Powinności i Wolności jest w przybliżeniu jednakowe. Jeśli Striełok nie interweniuje, często po strzelaninie jeden lub dwóch ludzi pozostaje przy życiu. Ci, którzy przeżyją, zatrzymają się na północnym bloku, gdzie prawdopodobnie umrą podczas strzelaniny z Monolitianami.

Jednak żadna ze stron nie osiągnęła celu. Jednostki specjalne zostały stracone. Nie dotarli do centrum Zony ze względu na różnice ideologiczne. Byłoby im łatwiej zjednoczyć się i wspólnie pokonać wspólnego wroga w postaci fanatyków, którzy bez pomocy Striełoka mogą zniszczyć obydwie drużyny, ponieważ przewyższają ich liczebnie.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Istnieje niewielka szansa, że wystąpi błąd: nie będzie można porozmawiać z rannym członkiem Wolności, a zatem nie będzie można mu dać apteczki.
  • Być może są to ludzie z oddziału Miklukhi.
  • Jeśli gracz przejdzie obok skrzyżowania nie zabijając ani jednego członka Monolitu, to po wyłączeniu Mózgozwęglacza rozpocznie się prawdziwa masakra, w której będą walczyć między sobą aż trzy strony. Jednak Wolność i Powinność będą mieli bardzo małe szanse na przetrwanie, ponieważ fanatycy przewyższają ich liczbę.