S.T.A.L.K.E.R. Wiki
Advertisement
S.T.A.L.K.E.R. Wiki

Północny punkt kontrolny (w Barze) to miejsce występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Opis[]

Jest to jeden z posterunków Powinności, która wzięła na siebie ciężar zapewnienia bezpieczeństwa w Rostoku. Umocnienia punktu kontrolnego to dwa stanowiska z worków z piaskiem i trzy żelazne płyty. Trzech stalkerów pilnujących przejścia jest zawsze obecnych na posterunku. Punkt kontrolny pełni funkcję ochronną, ponieważ drogi z magazynów wojskowych i Dziczy są bardzo niebezpieczne. Oprócz ochrony przed atakiem, punkt kontrolny pełni rolę punktu kontrolnego. Wszyscy stalkerzy, którzy udają się do Baru z północy lub zachodu, przechodzą przez tę placówkę.

Schowek SoC.png Schowki[]

Ciekawostki.png Ciekawostki[]

  • W tym punkcie kontrolnym nie ma dowódcy, są jedynie zwykli członkowie Powinności.
  • Czasami najemnicy mogą wyjść z Dzikiego Terytorium i zaatakować punkt kontrolny. Również bandyci bardzo rzadko przychodzą tutaj. Jeśli zaatakujesz członków tych grup na terytorium Baru, wtedy prawie wszyscy stalkerzy i wszyscy członkowie Powinności będą wrogo nastawieni i zaczną atakować bohatera. 
  • Czasami niewielka fala mutantów może atakować z Magazynów Wojskowych.
Advertisement