FANDOM

Dusza to artefakt występujący w całej serii S.T.A.L.K.E.R..

Opis Edytuj

Bardzo rzadko spotykany artefakt znajdowany w okolicy "Karuzeli". Niewielu udaje się go znaleźć, niewielu też miało okazję go zobaczyć. Ma piękny kształt i równie piękną cenę. Oferuje wiele korzyści dla zdrowia, ale zawsze naraża posiadacza na zwiększone obrażenia lub otrzymanie niewielkiej dawki promieniowania. Zaleca się stosowanie tego artefaktu w połączeniu z tymi, które redukują poziom napromieniowania.

Opisy w grzeEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

„Bardzo rzadko spotykany artefakt znajdowany w okolicy “Karuzeli”. Niewielu udaje się go odnaleźć, niewielu również miało okazję go zobaczyć. Ma piękny kształt i równie piękną cenę.

CNM Czyste NieboEdytuj

„Wyjątkowy organiczny artefakt o wyjątkowych właściwościach. Zwiększa szybkość regeneracji ciała. Dzięki niewygórowanej cenie i atrakcyjnemu wyglądowi jest cennym okazem kolekcjonerskim. Promieniuje.”

ZP Zew PrypeciEdytuj

„Unikalny artefakt organiczny o równie unikalnych właściwościach. W jakiś sposób zwiększa stopień regeneracji wszystkich rodzajów obrażeń, nie przyspieszając jednocześnie odkładania się substancji toksycznych. Z powodu jego działania i atrakcyjnego wyglądu jest poszukiwany przez kolekcjonerów. Emituje promieniowanie.”

WystępowanieEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

  • W pierwszej i drugiej części serii artefakt ten jest podobny do Blasku Księżyca.
  • Serce Oazy jest artefaktem niemal identycznym z wyglądu jak Dusza, tylko wrośniętym w roślinę.