Dwaj bandyci na Pchlim Targu to postacie pojawiające się w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Przeszłość2 HistoriaEdytuj

Bandyci ci działali na terenie Wysypiska w 2011 roku. Zbiegło się to w czasie z poszukiwaniem przez Najemnika Szramę jednego z członków grupy Striełoka, Kła. Bohater by odnaleźć PDA Kła musiał zejść do piwnicy i upewnić się, że jest to właściwy przedmiot. Kiedy tylko protagonista wszedł na schody piwnicy, nastąpiła niewielka eksplozja, która pozbawiła go przytomności. Chwilę potem bandyci okradli Szramę i zostawili, prawdopodobnie myśląc, że ten zginął. Udali się do obozowiska niedaleko i tam utrzymywali pozycję.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Stalkerzy ci to dwaj bandyci, pojawiający się przy okazji wykonywania przez bohatera zadania poszukiwania Kła. Postaci te pojawiają się po zwabieniu Najemnika Szramy w pułapkę w piwnicy Pchlego Targu na Wysypisku. Kiedy bohater schodzi na dół odpalają oni ładunki o małej sile, które obezwładniają protagonistę. Następnie okradają go oni i uciekają do obozu przy zawalonym dźwigu, nieopodal przejścia do Kordonu. Szrama może się tam udać, po odzyksaniu przytomności, i odzyskać skradziony sprzęt.

Ciekawostki CiekawostkiEdytuj

  • Bandyci zabierają bohaterowi cały ekwipunek razem z pieniędzmi. Sprzęt da się odzyskać, pieniędzy już nie, dlatego lepiej zostawić pieniądze w bezpiecznym miejscu, a dopiero potem zejść do piwnicy.
    • Najlepszym rozwiązaniem jest zostawienie całego ekwipunku w jakimś schowku, przed zejściem do piwnicy, wówczas w ogóle nie będzie trzeba tracić czasu na walkę z tymi bandytami.
  • Zachowanie bandytów nie zmieni się, niezależnie od stosunku frakcji Bandyci do bohatera.
  • W obozie bandytów będzie ich więcej niż dwóch. Z reguły jest czterech.
  • Jeśli bohater zejdzie do piwnicy z bronią ustawioną na celowanie to po odzyskaniu przez niego przytomności, pozostanie ona w jego ekwipunku.