FANDOM

Dynamit pojawia się w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla, S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo oraz S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Informacje ogólneEdytuj

Skrzynie z dynamitem można zauważyć w każdej części serii, są to jednak przedmioty statyczne. Frakcje w Zonie raczej rzadko używają tego typu ładunków wybuchowych, jedną z nielicznych frakcji, która wykorzystywała materiały wybuchowe była Powinność, która wysadzała tunele w Agropromie lub Wolność, która zawaliła tunel, przez który Najemnicy przedostawali się do Doliny Mroku. Przedmioty te nie znajdują zastosowania w rękach protagonistów serii.

WystępowanieEdytuj

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

  • W grze występują także puste pudełka po dynamicie, można przyjąć, że zawartość została wykorzystana.
  • To bardzo dziwne, że w budynku Areny umieszczono pudełko dynamitu, ponieważ tam jest bardzo niebezpieczne i każdy rykoszet może spowodować eksplozję.
  • Istnieje błąd, który pozwala wysadzić ścianę w Cieniu Czarnobyla (w Magazynach Wojskowych podczas szturmu na bazę Wolności), zanim grupa Czachy zbliży się do niej.
  • We wczesnych wersjach gry, Wilk poprosił głównego bohatera, aby przyniósł z ATP pudełko dynamitu, które następnie opierał się na składach wojskowych.